Αποφάσεις
της Συνέλευσης των Εθελοντών του Κάμπινγκ Βούλας στις 4/2/2013
Α. ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
1)
Τυχόν πρόταση για παραχώρηση του χώρου του Κάμπινγκ στο συντονιστικό της
Πρωτοβουλίας για τα Χαράτσια-Δάνεια-Αλληλεγγύη
Η συνέλευση αποφάσισε να
προτείνει στο συντονιστικό της Πρωτοβουλίας Πολιτών για τα
Χαράτσια-Δάνεια-Αλληλεγγύη των 3Β αν θέλει να χρησιμοποιεί κάθε Τρίτη απόγευμα τον
κλειστό χώρο του Κάμπινγκ, με τους όρους που θα ισχύουν για όλες τις
συλλογικότητες που θα τους παραχωρείται ο χώρος και με την προϋπόθεση ότι η
παραχώρηση αυτή θα ισχύει όσο συμφωνεί η συνέλευση εθελοντών του Κάμπινγκ.
2)
Απολογισμός προηγούμενων δράσεων της συλλογικότητάς μας
Παρουσιάστηκαν οι δράσεις
ντεκουπάζ και συλλογή παράδοσης φαρμακευτικού και διατροφικού υλικού στο
κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού, που έγιναν με επιτυχία και συμμετοχή αρκετών
ανθρώπων που δεν συμμετέχουν στην συνέλευση.
3)
Μεταβίβαση ταμείου
Για πρακτικούς λόγους αποφασίστηκε η μεταβίβαση του ταμείου του κυλικείου στον γενικό ταμεία.
4)
Πρόταση στον Δήμο 3Β για παροχή νερού στο κάμπινγκ
Σχετικά με την παροχή νερού
στο κάμπινγκ αποφασίστηκε να γίνει αποδεκτή η παροχή νερού από τον Δήμο 3Β και
να συμμετέχουμε στα απαραίτητα έξοδα (μέχρι 100 ευρώ) και με προσφορά
εθελοντικής δουλειάς.
Β. ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Συζήτηση μέρους 11ου άρθρου:
Αποφασίστηκε
ότι:
Υποχρέωση των φορέων που χρησιμοποιούν το χώρο είναι να
τον παραδίδουν στη ίδια κατάσταση με αυτή που τον παρέλαβαν.
Αποφασίστηκε ότι:
Οι
αποφάσεις για δράσεις λαμβάνονται, αφού προταθούν με γραπτό τρόπο ή από μέλος
της συνέλευσης ή από εκπρόσωπο φορέα που έχει γραπτή πρόταση και έγκριση της
συλλογικότητάς του. Είναι ευθύνη του συντονιστή ή της ομάδας συντονιστών της
δράσης να γίνεται οργανωτικός και οικονομικός απολογισμός στη συνέλευση
που θα πραγματοποιείται μετά από κάθε
εκδήλωση, δράση ή κινητοποίηση.
Για
την υλοποίηση προτάσεων που αποφασίστηκαν γενικά από την συνέλευση, θα πρέπει
να κατατεθεί γραπτή πρόταση που θα εγκρίνει η συνέλευση και
να περιέχει:
2ο ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ: Συζήτηση σχετικά με επιλογή δράσεων
και δράσεις προς υλοποίηση
Συζητήθηκαν
και συγκεκριμενοποιήθηκαν λεπτομέρειες σχετικά με την δράση συλλογικής κουζίνας
αντί για βασιλόπιτα για την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου που θα ξεκινήσει στις 11πμ,
με κοπή πίτας ώρα 1μμ και συνέχεια για όση ώρα υπάρχει κόσμος.
Συζητήθηκαν
λεπτομέρειες σχετικά με την δράση παραγωγής ψωμιού για το Σάββατο 16
Φεβρουαρίου. Διαβάστηκε και εγκρίθηκε το σχετικό δελτίο τύπου.
Αποφασίστηκε
να προτείνουμε σε άλλες συλλογικότητες την δράση δημιουργίας λαχανόκηπου με την
μέθοδο «σβόλων». Εφόσον δεχτούν την συνδιοργάνωση οι άλλες συλλογικότητες θα
προχωρήσουμε σε υλοποίηση.
Αποφασίστηκε
κατ’ αρχήν να ξεκινήσει δράση Μελισσοκομείας με εγκατάσταση μελισσιών, και
οργάνωση σεμιναρίων μέσα στο Μάρτιο.
Αποφασίστηκε
κατ’ αρχήν η διοργάνωση τριών δίωρων σεμιναρίων από την συλλογικότητα
«Εναλλακτική Δράση» με θέμα την Αρχαϊκή περίοδο.
Αποφασίστηκε
κατ’ αρχήν η διοργάνωση Θεατρικού εργαστηρίου από μέλη της συλλογικότητας.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 στις 19.30
Αποφασίστηκε
στην επόμενη συνέλευση να συζητηθεί ως μοναδικό θέμα η ολοκλήρωση του
κανονισμού λειτουργίας όπως είχε αποφασίσει η προηγούμενη συνέλευση. Εάν
υπάρξει εκτάκτως πολύ σημαντικό θέμα, θα του αφιερωθεί στην αρχή αυστηρά το
πολύ μισή ώρα.
Η γραμματεία της
γενικής συνέλευσης των Εθελοντών του Κάμπινγκ Βούλας
Για πρακτικούς λόγους αποφασίστηκε η μεταβίβαση του ταμείου του κυλικείου στον γενικό ταμεία.
1ο ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ: Συζήτηση και ψήφιση άρθρων του
κανονισμού λειτουργίας της συνέλευσης εθελοντών κάμπινγκ Βούλας, που
σχετίζονται με την υλοποίηση δράσεων, και ευρύτερες σχετικές γενικές προτάσεις.
Συζήτηση 13ου άρθρου:
Αποφασίστηκε ότι:
1. Περιγραφή της δράσης και
πως αυτή συνάδει με τους στόχους της συλλογικότητας
2. Απαραίτητη τεχνική
υποδομή και υποστήριξη
3. Προϋπολογισμός και
ισοσκελισμός εξόδων (συμπεριλαμβανομένων εξόδων ενημέρωσης)
4. Ημερομηνία και ώρα
(έναρξη - λήξη) χρήσης
συγκεκριμένου χώρου
5. Ομάδα
υποστήριξης/υλοποίησης
6. Τα κείμενα – εικόνες που θα χρησιμοποιηθούν για
ενημέρωση.
7. Πως προτείνεται να γίνει
η σχετική ενημέρωση και ποιος θα στείλει το υλικό στην γραμματεία για διάχυση
(δελτίο Τύπου στη λίστα μας και ηλεκτρονική αποστολή ευρύτερα, μοίρασμα φυλλαδίων/αφισών πανό, τηλέφωνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου